lunes, 11 de junio de 2012

Ataque facista ao CS A Revolta, oned están agora os medios??

Desconhecidos atacárom esta madrugada o Centro Social A Revolta de Vigo. Por volta das seis da madrugada escachárom o vidro da janela, botárom gasolina ao interior e prendêrom-lhe lume. As lapas devorárom o expositor de material, consumindo dezenas de livros, discos de música, camisolas, bandeiras...

Um vizinho acordou com o ruído de umha explosom, possivelmente a janela ao ser escachada ou ao rebentar polo calor, e ao debruçar-se à janela percebeu o resplandor do incêndio e avisou aos bombeiros. Felizmente o lume nom se estendeu ao interior do local e foi extinguido a tempo.
Durante esta manhá os ativistas afanam-se na limpeza, pois o fumo, as cinzas e os produtos empregados polos bombeiros cobrírom de sujidade todo o centro social, do chao ao teito.


Represálias fascistas
Este ataque segue-se aos sofridos nos últimos meses por outros centros sociais do país, como o Mádia Leva de Lugo ou o Arredista de Compostela. Aliás, produze-se ao dia seguinte da açom de resistência galega contra o local do PP em Ribadúmia, polo que se especula com umha eventual vingança de espanholistas vinculados ao partido no poder. As operaçons policiais contra o independentismo, nas que além das detençons de militantes se regista publica e injustificadamente a Revolta, também contribuem a associar as açons da resistência galega com este centro social, colocando-o assim no ponto de mira de represálias fascistas.
Em qualquer caso, o CS A Revolta insiste em que "nom se sente intimidada" polos ataques, senom que "reforçam o seu compromisso de luita e a sua determinaçom para continuar com o seu trabalho social no bairro e na cidade".

O centro social continua com a sua atividade
As informaçons que nos estám a achegar os ativistas do CS A Revolta indicam que o local social estará pronto para abrir as suas portas na próxima terça-feira como vem sendo costume todas as semanas. Aliás, a programaçom de atividades nom se verá modificada e na quinta-feira dia 14 o local acolherá por volta das 20h00 umha palestra onde o coletivo "Siareir@s Galeg@s" apresentará a sua campanha "Canha contra Espanha" para reivindicar que a nossa seleçom é a galega. A campanha tomará força os dias que jogue Espanha na vindoura Eurocopa.

HABER CANDO VOTADESLLES OVOS E VIDES DE CARA!!

GALIZA CEIBE, SOCIALISTA E POPULAR!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario